ikonki



      

Monday, November 14, 2016

PODRÓŻE: Autostopem przez Bałkany.


Wakacje spędziłam pracując jako barmanka -czego w żadnym wypadku nie żałuję, bo wiążę się to z wieloma niesamowitymi wspomnieniami, nowo poznanymi ludźmi i masą nabytego doświadczenia a finalnie zarobionymi pieniędzmi,które mogłam przeznaczyć na podróże.
Praktycznie cały wrzesień byłam na walizkach. A zaczęło się od wyjazdu na Bałkany, z inicjatywy
mojej najdroższej koleżanki Doroty, która zawsze potrafi nam wyczarować naprawdę ciekawe okazje lotnicze. Poleciałyśmy we trzy. Ja, Dorota i Ola. Za jedyne dziesięć euro w dwie strony na południe, do Nis w Serbii. Potem nasze nogi powędrowały w stronę Kosowa, ale niestety nie udało nam się do niego dostać. Tylko na chwilę wróciłyśmy spowrotem do Serbii, by potem pojechać do Macedonii, Albanii, a następnie Czarnogóry. Chciałabym Wam niebawem pokazać kilka zdjęć z naszych wojaży. Enjoy!


Zdjęcie zrobione po nieudanej próbie dostania się do Kosowa. Poznałyśmy wtedy bardzo miłego Słowaka, który przewoził jakieś militaria w ciężarówce i nie mógł nas niestety zabrać, ale poopowiadał nam  trochę o świecie i umilił czas podczas przygranicznego łapania stopa.

No comments:

Post a Comment