ikonki



      

Thursday, September 22, 2016

HANDMADE: Ozdoby z kwiatów, wieńce.

Ja i moja mama mamy dwie wspólne pasje. Pierwsza to podróże a druga to miłość do robienia rzeczy własnoręcznie. Począwszy od designu i wszelakich ozdób do domu po układanie bukietów na różne okazje (które z resztą gorąco polecam - szczególnie znajomym z okolic. Tak, to mała autoreklama). Obie pasje zawdzięczam właśnie jej -za co serdecznie dziękuję!! Generalnie przeszła przeze mnie taka myśl kilka dni temu, czy może by tak pokazać to wszystko Wam tutaj? Dla mnie każda rzecz, którą zrobi moja mama, bardzo mnie inspiruje. Może również Was zainspiruje i sprowokuje do działania? Z resztą pewnie wiecie, jakie to miłe uczucie móc zrobić coś samemu i to prosto od serca - prawda? Prawda!A więc zachęcam do obserwowania postów tego typu! Ostatnie słoneczne dni lata starałyśmy się w pełni wykorzystać spędzając czas na świeżym powietrzu i tworząc kilka kwiatowych ozdób. 








No comments:

Post a Comment