ikonki



      

Monday, December 29, 2014

HANDMADE: Bransoletki z rzemienia

Zrobiłam te bransoletki z myślą o mojej koleżance (jako dodatek do prezentu urodzinowego). Od Nowego Roku planuję nawiązać współpracę z pewnym portalem internetowym, na którym chciałabym sprzedawać  między innymi takie rzemyki. Pracuję już nad "kolekcją" wiosenną z turkusem w roli głównej. Wszystko utrzymane w konwencji stylu Boho - to zdecydowanie moje klimaty. Zobaczymy, co  z tego wyniknie :) 


Bransoletka dwukrotnie owijana z zawieszką liściem i blaszką w kolorze antycznego złota.


Bransoletka z potrójnego rzemienia z zawieszką sercem w kolorze antycznego złota.

6 comments:

  1. Świetnie się prezentują, zwłaszcza ta 2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ma za co :) Aż się zastanawiam czemu ja jeszcze Twojego bloga nie obserwuję.

      Delete
    2. Bardzo mi miło. Zapraszam :)

      Delete
  2. Bardzo mi się podobają - oszczędne, surowe, i ponadczasowe.Pozdrawiam - M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Delete