ikonki



      

Thursday, March 6, 2014

Gardenia 2014

Jak już pisałam w poprzednim poście miałam okazję być na targach w Poznaniu. Chciałam pokazać kilka rzeczy,które kupiłam za całkiem okazyjne ceny. Niestety większość z tych, które mi się podobały zostały wcześniej sprzedane. W sumie nie ma co się dziwić, że było tak WIELKIE zainteresowanie przy tak fajnych cenach.
Zdjęcia świeżo po zakupach, więc jeszcze nie odnalazły swojego stałego miejsca zamieszkania ;-)

Poduszki na krzesła, cena: 13 zł , 17 zł






Lampion, cena: 9 zł         Lawenda, cena: 7 zł


Koronki wykorzystałam między innymi do ramki na biżuterię, którą prezentowałam jakiś czas temu( zdjęcie wrzucę niedługo) Mam jeszcze kilka fajnych pomysłów. Na pewno postaram się je pokazać.





Koronka na szpulce, cena: ok.12 zł



Ozdoby, cena: 5 zł , 2 zł


Doniczka, cena: 5 zł

No comments:

Post a Comment