ikonki



      

Wednesday, October 23, 2013

Patrycja

Od paru dni mamy przepiękną, niemalże wiosenną pogodę. Oczywiście musiałam to dobrze wykorzystać i od razu wybrałam się na zdjęcia. Niestety, jedną z wad okresu jesiennego jest fakt, że słońce zachodzi stosunkowo szybko. Nie miałam szansy wybrać się na zdjęcia wcześniej, więc trzeba było się spieszyć. Dziś zatem prezentuję efekt mojej pracy; parę "szybkich" portretów, których od dawna już nie robiłam. Nie mogłam się zdecydować na jakieś konkretne ujęcie, więc dodaję kilka.












2 comments:

  1. Ewidentnie kolor ciekawszy w tym przypadku.. :)
    A kiedy jakieś nowe "auto", w tej formule ;-)..

    ReplyDelete
  2. Dziękuję. Być może jakieś auto pojawi się za jakiś czas... Pomysły są, coraz gorzej tylko z realizacją i czasem:)

    ReplyDelete