ikonki



      

Sunday, October 13, 2013

DIY: Ramka na kolczyki

Jest to bardzo fajna alternatywa dla wszelkiego rodzaju kuferków na biżuterie, specjalnych wieszaczków do kupienia w sklepach itp. Pomysł ostatnim czasem bardzo popularny w internecie. Ramka stosunkowo niewielka, bo też nie posiadam zbyt wiele kolczyków. Jest to przede wszystkim bardzo fajny element dekoracyjny, dlatego postanowiłam sobie taką ramkę sprawić.  Póki co stoi sobie na parapecie i czeka na specjalne miejsce na ścianie.
 Jak Wam się podoba?

 Skąd pomysł?


Źródło: Creative Ideas on Facebook




edit. dodałam koronkę zamiast białego sznurka i powiesiłam ramkę na ścianie




2 comments:

  1. super ramka :) ja kolczyki przechowuję w pudełku i zawsze mam bałagan. Może w wolnej chwili zrobię sobie taką ramkę:) choć pewnie i tak porozwalam gdzieś indziej kolczyki :)) pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję:) Póki co ramka sprawdza się świetnie. Nie trzeba niczego szukać, wszystko jest na swoim miejscu, w idealnym porządku. Także polecam:)

      Delete