ikonki



      

Friday, July 19, 2013

DIY: Pojemnik na przyprawy

Jakiś czas temu, kiedy temperatura osiągnęła chyba z 1000 stopni Celsjusza, usiłowałam się na wszelkie sposoby ochłodzić i ukoić pragnienie. Pijąc tymbarka w cieniu, przyglądałam się kształtowi nowej, nieznanej mi dotąd butelki. Uznałam, że ma dosyć interesujący kształt i zostawiałam sobie jedną w domu. Po jakimś czasie wpadłam na pomysł, żeby zrobić z niej pojemnik na przyprawy. Pokażę Wam jak w prosty,ekonomiczny i szybki sposób można sobie taki pojemniczek sprawić całkowicie za darmo,bo wszystkie wykorzystane materiały ma w posiadaniu każdy domownik  ;-)



Potrzebna nam będzie:
  • butelka po napoju Tymbark
  • nożyczki
  • papier kolorowy
  • papier szary
  • taśma dwustronna
  • sznurek(najlepiej woskowany lub lniany)
  • pisak



Po usunięciu etykiety( w moim przypadku cif + gorąca woda; można też poszukać innych metod w internecie) z butelki podejmujemy następujące kroki:
Szary papier wycinamy na kształt kwadratu. Zakładamy go na zakrętkę i zawijamy dwa razy sznurkiem dookoła, wiążąc na kokardkę. Z kolorowego papieru wycinamy serduszko, bądź inny kształt i piszemy na nim nazwę danej przyprawy. Można też wydrukować napis z dużo ciekawszą czcionką. Następnie przyklejamy go na butelkę. To wszystko robimy według własnego uznania. Użyć można różnych kolorów, faktur i innych materiałów. Kwestia indywidualna.
Powodzenia!








4 comments: